LUCKY 2013

Friday, January 7, 2011

"Contest: DUBAI MAKE IT REAL FOR ME BEBEH!"

Assalamualaikum...
hYe bl0ggers!
h0neyz nak j0in c0ntest fr0m bl0g nfahk's...

nak j0in??..


due date : 26 February 2011

kalau k0rang nak j0in c0ntest nie,k0rang kena pilih satu entry yang paling menarik bagi korang (berkaitan DUBAI sahaja)...
Antara banyak-banyak entry Cik nfahk's tu, pilih yang mana k0rang rasa teringin sangat peristiwa tu berlaku kat k0rang, ataupun mungkin k0rang nak pegi tempat tu, ataupun k0rang teruja tengok gambar-gambar yang Cik nfahk's tempek kat entry tu.. 
ceritakan, gambarkan, dan paparkan keterujaan korang tentang Dubai ni...
[fr0m Cik nfahk's]

s0, entry h0neyz :-

Contest: DUBAI MAKE IT REAL FOR ME BEBEH!

Assalamualaikum...
hYe bl0ggers!
bagi h0neyz,
dalam banyak2 entry Cik nfahk's nie,h0neyz sgt suka http://www.emocutez.com entry 


" DUBAI : mener0ka Naif Road"


sebabnya.......
Cik nfahk's kata Naif r0ad tue macam JALAN TAR kat Malaysia...
k0rang taw2 lah kan...
kalau http://www.emocutez.com nie,mst ar suka tempat2 sh0pping...
nak2 macam JALAN TAR plak...



waaaaa.....


best kan kalau b0leh gi sini...
h0neyz teringin sangat nak gi http://www.emocutez.com...
b0leh sh0pping  segala macam kain, jubah, selendang, blouse, dan etc...
mmg banyak betul jual jubah kat sana...
selendang dy p0wn cantik2...
suka sgt!!http://www.emocutez.com 
kalau xcaya,tgk pic Cik nfahk's kat bwh tue...

kalau yg agak2 xde dwit tue,b0leh ar gakhttp://www.emocutez.com kat cni ...
tapi kena tahan nafsu sket ar...
tak0t2 dalam xde dwit tue,b0leh abis beribu gak kan...
pastu nnt balik Malaysia jadi http://www.emocutez.com...
dwit habis sh0pping kat sana...
kan susah  http://www.emocutez.com... 


saranan h0neyz,

"Check dwit anda dlu sebel0m nak gi melanc0ng yea..."



nie pic yg h0neyz amik kat entry Cik nfahk's...
[minx izin ye Cik nfahk's... ;-)]


::: banyaknyer abaya kat cni...nak satu!! hehehe :::




::: chanteknyer!! :::



::: suitable f0r da shawls l0ver :::




p/s: yang bestnyer Cik nfahk's bg kter pilih hadiah yg kter nak klau kter menang...
s0, h0neyz nak pilih Pashmina Viscose...
;-) 


♥WiSh mE LuCk!!♥

0 d0akan h0neyz bertuah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT@SEGALA YG TERCATAT DI ATAS ADALAH HAK MILIK MISZ HONEYZ